Останні кілька місяців у європейському залізничному секторі виникають транспортні проблеми, які фахівці пов’язують із такими факторами, як:

  • ·Закриття існуючих гілок;
  •  Нестача транспорту;
  • Невідповідність графіків прибуття та відправлення.

Склади часто не обробляються системою логістики, а заброньовані тимчасові вікна не дотримуються морськими портовими терміналами. Це призводить до частого скасування поїздів та нового бронювання.

Безумовно, сьогодні обсяги вантажоперевезень у портах Європи суттєво підвищилися через надходження українських вантажів. Як результат – дедалі більше контейнерів накопичується на внутрішніх терміналах, що збільшує час їх обробки.

Термінали Польщі мають постійні проблеми з прийомом нових вантажів. Крім обробки замовлень від своїх клієнтів, більша частина персоналу задіяна на обробку величезної кількості різних видів вантажів з України та в Україну.

Аналогічна ситуація на залізничних терміналах у Німеччині. Німецька залізнична компанія DB Netz через переповненість портів припинила рух до портів Північної Німеччини в ніч проти 28.07.2022. Хоча, за останніми даними, рух вже відновлено, але затримка експорту, як і раніше, дуже впливає на маршрут імпорту з усіх портів Північної Німеччини.

Щодо терміналу в Трієст(Італія) – в даний час перевезення здійснюються без обмежень, але без дотримання обіцяних термінів доставки, тарифи на перевезення непостійні, за останній місяць ціни змінювалися двічі і це ще не межа.

Це все призводить до того, що логістичні служби скасовують деякі поїзди між портами Північної Німеччини, а також між Чехією, Словаччиною, Угорщиною, Польщею та Австрією.

Словенські залізниці, наприклад, повідомляють про обмеження на Адріатичному коридорі, пов’язані з низкою непередбачених обставин, таких як екстремальні температури.

З вказаних причин оператори змушені також скасовувати поїзди з і в Копер.

Єдино вірним залишається рішення – використати вантажопотік через Румунію. У зв’язку з такою обстановкою на світовій арені, наша транспортно-логістична компанія відкрила новий офіс та власний сервіс у Румунії, де досвідчені фахівці допоможуть із внутрішньопортовим оформленням та супроводом контейнерних вантажів із мінімальними затримками.